WW T2C

Veci a zariadenia ktoré použí­vame na lietanie, diskusia o počasí, aerodynamike a predpisoch
Užívateľov profilový obrázok
Norbert
Príspevky: 1510
Dátum registrácie: Št Sep 27, 2007 5:11 pm
Bydlisko: Kosice

WW T2C

Príspevok od užívateľa Norbert »

Len pre istotu to tu skopirujem nech je mzne sa pozriet na porovnanie od dobreho pilota:
Tůča aviatik@aviatik.cz

T2C 144. Nebudu psát porovnání mezi jednotlivými éry, jen pár technických poznámek a moje zkušenosti po jedné sezóně. Plocha 13,4m, rozpětí 9,8m, váha 32Kg, optimální váha pilota 68-82Kg. Délka zabaleného éra 5m. Psané rozpětí rychlostí 34Km - 120Km. "C" na konci zkratky znamená carbonové části v konstrukci. V základní ceně je z carbonu speedbar, letmé konce náběžek a podpěrky vzpír. To proti T2, který má podpěrky duralové znamená výhodnější nastavení. Za příplatek je možné dokoupit i kýl. Plachta, materiál na plachtu jde různě kombinovat, já jsem měl vrchní potah UVODL 6 a náběžky UVX 15.
A moje zkušenosti.
Rogalo jse mě vejde do garáže...., ale o to asi nejde. Po rozhovorech s Jeffem, Zacem a Joem Bostikem, poslední jmenovaný je čechoameričan, jsem ihned po sestavení T2C sundal tovární nastavení podpěrek o 2 závity a vyšrouboval jsem doraz příčníku. To umožnilo větší napnutí a dosažení lepších výkonů. Na ME v Turecku po změření ůhlu nastavení podpěrek jsem je dal ještě o jeden závit dolu a stále jsem byl na starně bezpečnosti a v toleranci. To jsou jedinné úpravy, které jsem dělal.
A letové zkušenosti. Moje váha je 84Kg.
Minimálku jsem dosahoval 33Km/h a max. 134Km/h. Startoval jsem a přistával na křídle s napůl napnutým VG. V této poloze je T2C nezáludný, ale zdá se trošku línější na řízení. V turbulenci naprosto bezbečný. Na odviáku jsem startoval s VG na 3/5. Mám VG rozdělené na 5 částí. Za letu jsem nikdy nepoloval pod 3/5 a většinou jsem byl na 4/5, při přeskocích na 5/5. Výhoda tohoto éra je, že se dá stále dobře řídit a nedělá ani při velkých rychlostech hada. Na jeho ovládní neni potřeba opičí síla. Naopak, a velmi dobře stoupá. V točení nemám pocit utahování nebo vyjíždění ze stoupáku. Na ME v Turecku jsem se několikrát přesvědčil ve stoupaní s Corinou, (50Kg,rerezentantka Německa Křídlo RS MOYES, ), která váží 50Kg a je ve vzduchu jako korkový špunt ve vodě, že jí stačím. T2C na delších přeskocích trošičku ztrácí na výkonu v klouzání v porovnání s Combatem. S ostatnímy je srovnatelný. Já osobně jsem tuto ztrátu dohnal okamžitě ve stouání.
Můj závěr. Velmi bezpečný, velmi dobře řiditelný, s dobrým výkonem při přeskocích. Krásné dílenské zpracování.
Byla to moje první sezóna a mám se co učit. Můj další T2C bude zase 144, ale na náběžku si dám také UVODL 6 a nechám si našít na poslední tři pole pomocné carbonové vzpíry.

Michal
Príspevky: 1332
Dátum registrácie: St Okt 24, 2007 9:07 pm
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: WW T2C

Príspevok od užívateľa Michal »

Vaha 32 kg - to je ako WW U2. To som si tohto roku skusil z Bukovca , musim poznamenat, ze manipulacia s takym kridlom je o 50% lahsia , ako s kridlom len o 5kg tachsim. Rychlost 137km/hod sa mi zda ako sen. Az sa mi tomu nechce verit, snad po vetre, chcelo by to pozriet nejaky treklog. Uhlikovym podpierkam nerozumiem - asi sa jedna o vyztuhy zasite v plachte o ktore sa opiera podpierka.

MilanNR
Príspevky: 699
Dátum registrácie: Št Aug 23, 2012 6:00 pm
Bydlisko: Nitra

Re: WW T2C

Príspevok od užívateľa MilanNR »

Optimalna vaha pilota do 82???!!!!! :shock:
Wills Wing T2C 144

Napísať odpoveď