nova kombinacia

Lietani na trojkolke s tuhým krí­dlom
Hlebasko
Príspevky: 292
Dátum registrácie: So Nov 24, 2007 9:27 pm

nova kombinacia

Príspevok od užívateľa Hlebasko »

Dnes sice neboli idealne podmienky na zalietanie Aeros Discus a trike ,ale vzhladom na to co som cital o tomto kridle a tiez ze ho pouzivaju od prvovyroby pri kompletizacii lahkej trojkolky v UK,povedal som si ,ze to musi byt fasa.Nad Soroskou cely cas viseli tazke mraky ale nakoniec bolo sucho.Akurat ked som startoval fukal slaby sever a v priebehu 7min po starte sa otocil na juh.Ja som vtedy uz trochu cvicil a radsej som sadol.To sa uz zmenil smer na zapad 3-4m/s. Kridlo bolo velmi citlive a prvy pocit nic moc.Po konzultacii s Jirim ,napol som viac priecnik a o 18,45 za bocneho vetra 2-3m som zase odstartoval.Po nastupani som napol priecnik uplne a to bolo ONO. Primerane citlive na priecne riadenie(nie prehnane),dostatocne stabilne v priamom lete.Rychlost 60km/hod pri pustenej hrazde. Chvilu som sa vozil a potom som sadol ,namontovat kapotaz,lebo dost na mna fukalo.Po vzlietnuti som bol milo prekvapeny, ze rychlost stupla asi o 8km/hod. Tak som sa pustil trochu viac do terenu.Dalsie prekvapenie,ze pri lahkom pritiahnuti som mal okamzite 75km/hod a kridlo stale pokojne .Tu si budem musiet davat pozor,lebo 80 je VNE. Urobil som este zopar medzipristati s roznym VG.Co je vyrazne horsie voci Phantomu,je klzavost, po stiahnuti motora to pali okamzite dole a tiez pri bocnom vetre je Phantom stabilnejsi(pristatie a start).Zaver. Vsetko co som cital,superlativy,je pravda. Myslim ako kombinacia flexi kridla a lahkej trojkolky,je to fantasticke kridlo. Som veelmi spokojny.https://picasaweb.google.com/jhsofialaura/Discus25411# A este jedne pozitivna vec - ak pojdem lietat bezmotorovo,nemusim nic upravovat,aj poloha hrazdy je takmer OK,takze sa len zavesit do postroja

Užívateľov profilový obrázok
Indian
Príspevky: 242
Dátum registrácie: Po Okt 22, 2007 8:10 pm
Bydlisko: Banovce n. B.
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova kombinacia

Príspevok od užívateľa Indian »

Chcel by som sa spytat na zopar detailov, ak by bolo mozne. Mam mozno v plane uberat sa podobym smerom.
1. Aky je sposob uchytenia zavesu - ci uz phantom, alebo k4 alebo discus ? Kocka alebo dajak inak? Ako, a ci vobec sa da zavesit rogalo, kt. ma zaves v stoziari na tirke ? Viem ze kridla sa pouzivaju klasicke, nespevnovane. Je akceptovatelen aj urcite pretazenie kridla ? napr. o 20% ?
2. Motor ? aky vykon je asi nutny, stupanie s pouzitym 200ccm motorom, atd, pripadne vyrobcovia , cena..
3. Je s takouto trojkolkou na vypaty motor lietatelna termika - napr. s K4? Da sa s tym napr. cez obed pristat ? Neskace to moc v termike, oproti klasickemu tazkemu MZK pri pristati ?
4. Neuvazoval si niekedy nad sklapacimi zadnymi kolieckami ? Ma to z hladiska odporu vyznam ? Staval si to sam doma ci kupil ?

kludne i na mail.(briestosaman@gmail.com)
Dik. za odpovede. Dost by si mi pomohol, pri rozhodovani ako sa dalej v lietani na MZK uberat. Si asi jediny kto ma s takymto niecim skusenosti na SR.

Užívateľov profilový obrázok
dragosek
Site Admin
Príspevky: 110
Dátum registrácie: Ut Sep 18, 2007 6:19 pm

Re: nova kombinacia

Príspevok od užívateľa dragosek »

laco, gaspi, do kuta.. :evil:

Napísať odpoveď